Zdravé a chutné kešu ořechy

Dopřejte si pravidelně kešu ořechy, které jsou nejen zdravé, ale také dokonce chutné. Díky tomu se tak právem řadí mezi jedny z nejoblíbenějších ořechů. Můžete je zobat jen tak nebo je použít do pečení či různých dezertů. Pochutnáte si, a navíc také uděláte něco pro vaše zdraví.

Pokud tedy hledáte nějaké zdravé mlsání třeba k večernímu filmu, pak je právě tato potravina jasnou volbou. Ideálně tedy, pokud zvolíte nesolenou bio kvalitu.

směs ořechů

Zdraví prospěšné látky v každém oříšku

Co všechno tato superpotravina obsahuje? Předně je to vysoké množství bílkovin, vlákniny a zdraví prospěšných tuků. Dále také minerály jako například: mangan, železo, zinek a hořčík. Slušný je i obsah omega-3 a omega-6 mastných kyselin. Přezdívá se jim také přírodní antidepresivum. Díky vysokému obsahu cenných látek pomáhají našemu zdraví hned v několika oblastech.

  • Krásnější a zdravější pokožka

Zinek má pozitivní vliv na naši pokožku. Konzumace kešu tak pomáhá udržovat naši pleť hydratovanou a vláčnou. Díky obsahu esenciálních mastných kyselin mají také anti-aging efekt a zpomalují tak stárnutí pleti.

  • Na vysoký krevní tlak a více energie

Pomáhají také při vysokém krevním tlaku. Obsahují totiž hořčík, který pomáhá ve snižování krevního tlaku. Hořčík zároveň dodává tělu energii a pomáhá bojovat s únavou.

  • Pomáhají snižovat stres

Pro obsah hořčíku pomáhají také snižovat stres a nervozitu. Působí tak proti depresím.

  • Pozitivní vliv na trávení

Pokud máte problémy s trávením, pak i v této oblasti působí tyto oříšky blahodárně.

  • Pomáhají při bolestivé menstruaci, snižují křeče

kešu ořechy

Každý den hrst oříšků

Kešu oříšky si s klidem můžete dopřát každý den. Vašemu zdraví tím jen a jen prospějete. Jedinou nevýhodou je snad to, že nejsou moc vhodné při dietě. Mají totiž poměrně dost kalorií. To jim ovšem neubírá na zdravotních benefitech.

3.5/5 - (2 votes)